.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استمداد باغداران مرکبات مازندران از رئيس جمهور
قسمت اعظم ميوه و درختان مرکبات به علت سرماي بي‌سابقه نابود شده و باغداران استان در بيم و هراس قرار دارند، چنانچه از هم‌اکنون نويد جبران خسارتهاي وارده به آنها از سوي مراجع ذي‌ربط به اين کشاورزان داده نشود، بيم آن مي‌رود که تعداد زيادي از باغداران مذکور نسبت به فروش ...
استمداد باغداران مرکبات مازندران از رئيس جمهور

باغداران خسارت ديده شمال کشور با ارسال نامه‌اي به دفاتر رياست جمهوري رئيس و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و رئيس مرکز پژوهشهاي مجلس شوراي اسلامي استمداد طلبيدند.
باغداران مرکبات شمال کشور که بر اثر سرماي هوا و برف سنگين متحمل خسارت قابل توجهي شده‌اند براي جبران خسارت وارد شده با ارسال نامه‌هايي به دفاتر رياست جمهوري و مجلس و مرکز پژوهشها از داوودي معاون اول احمدي‌نژاد، حداد عادل رياست مجلس و احمد توکلي رئيس مرکز پژوهشهاي مجلس و تمامي نماينده‌هاي شمال کشور کمک خواستند.

بر اساس اين گزارش در اين نامه آمده است، از آنجايي که قسمت اعظم ميوه و درختان مرکبات استان مازندران به علت سرماي بي‌سابقه نابود شده و باغداران استان در بيم و هراس قرار دارند، چنانچه از هم‌اکنون نويد جبران خسارتهاي وارده به آنها از سوي مراجع ذي‌ربط به اين کشاورزان داده نشود، بيم آن مي‌رود که تعداد زيادي از باغداران مذکور نسبت به فروش اراضي خود اقدام نمايند و به اين ترتيب قسمت عمده اراضي مزبور از چرخه مرکبات خارج شده و با خوش‌بيني به کشت ساير محصولات اختصاص يابد و يا با نظر بدبينانه به ساختمان و ويلا تبديل شود.

همچنين در ادامه اين نامه تصريح شده است: با توجه به مزيت نسبي اين محصول و داشتن مازاد توليد که امکان صادرات آن نيز وجود دارد، لذا خارج شدن اين محصول از چرخه توليد، خسارت جبران‌ناپذيري به اقتصاد کشور وارد خواهد نمود چرا که قسمتي از منابع ارزي کشور بايد صرف واردات مرکبات شده و از سويي ديگر تعداد زيادي از نيروهاي شاغل در بخش مزبور به خيل بيکاران اضافه خواهند شد.

در پايان اين نامه باغداران از رئيس جمهور خواسته‌اند هرچه سريعتر برنامه حمايتي از باغداران مرکبات خسارت ديده تدوين و به اطلاع همکاران برسد تا نگراني باغداران مرتفع شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.